FANDOM

Scott evindeyken birden dışarıdan bir ses duyar. Sesi araştırmak için balkona çıktığında sesin en yakın arkadaşı Stiles'a ait olduğunu anlar. Stiles, Scott'a babasının telsizinden Beacon Hills'te bir cinayet işlendiğini, cesedin yarısının bulunup yarısının bulunmadığını söyler ve bunun üzerine Scott ve Stiles ormana dalarlar.

Scott ve Stiles ormanda yürürlerken birden polislere rastlarlar. Kaçmak için koşarlarken birbirinden ayrılırlar. Stiles, polisler tarafından yakalanır ki polisler arasında babası olan Şerif Stilinski'de vardır. Stiles, babasına Scott'un yanında olmadığını söyler. Babası inanır ve Stiles'ı arabasına götürür. Scott ormanda tek başına yürürken birden koşan bir geyik sürüsüyle karşılaşır ve aralarında kalır. Bu sırada yanlışlıkla astım ilacını düşürür. Scott telefonun feneri ile ilacını ararken birden yarım cesedi görür ve panikleyip aşağıya yuvarlanır. Ayağa kalkıp yürümeye devam ederken birden bir ses duyar ve bir şeyin saldırısına uğrar. Scott, kendisine saldıran şeyden kurtulup ormana doğru koşmaya başlar. Biraz koştuktan sonra bir yola çıkar ve burada bir araba tarafından ezilme tehlikesi atlatır. Sonra karnını açar ve karnındaki yara izini görür. 

Scott ertesi gün bisikletiyle okula gider. Bisikletini park ettiği yerin hemen yanına Jackson lüks arabasını park eder. Jackson, Scott'a arabasına dikkat etmesini söyleyip okula gider. Scott sonrasında Stiles'a dün aldığı yarayı gösterir ve cesedin yarısını bulduğunu söyler. Gördüğünün bir kurt olduğunu söylesede Stiles ona inanmaz ve Washington'da 60 yıldır kurt olmadığını söyler.

Sınıfta bir öğretmen ders anlatmaktadır. Öğretmen cesedin katilinin bulunduğu ve rahat olunması gerektiğini söyler. Bu sırada Scott dışarıda telefonla konuşan Allison'u nasıl olduğunu anlamadığı bir şekidle duyar. Ardından bir görevli Allison'u sınıfa getirir. Scott dışarda telefonla konuşurken Allison'un kalemini unuttuğunu duymuştur ve Allison arkasına oturur oturmaz ona bir kalem uzatır.

Scott okul koridorunda Allison ile göz göze gelir. Bu sırada okulun en havalı kızlarından Lydia, Allison'un yeni en yakın arkadaşı olduğunu söyler. Sonrasında Jackson gelir ve 2'li Allison'a lakros antremanına gelip gelmeyeceğini sorar. Allison pek istekli olmasada kabul eder. 

Stiles ve Scott antremana giderken gözükürler. Koç, Scott'u kaleye sokar. Oyuncular teker teker Scott'a şut çekerler ve Scott hepsini yakalar. Bunların içerisinde takım kaptanı Jackson'da vardır. 

Scott, Stiles'e bir ormanda yaşadığı gariplikleri anlatır fakat Stiles ciddiye almayıp dalga geçer. 2'li astım ilacını ararken birden Derek gözükür. Scott'a astım ilacını verir ve buradan gitmelerini söyler. 

Scott'ın çalıştığı hayvan kliniğinin kapısına Allison gelir. Panik halindedir ve bir köpeğe zarar verdiğini söyler. Scott köpeği muayene eder. Allison'a partiye beraber gitmeyi teklif eder ve Allison kabul eder.

Gece Scott bir hayal görür. Ormanda bir mağarada uyanır ve bir kurt adam (Alfa) görür. Ondan koşup göle atlar ama aslında atladığı bir havuzdur. 

Jackson, Scott lakros kıyafetlerini giyerken onu sıkıştırır ve daha iyi lakros oynamak için ne oynadığını bulmasını ister. Scott ona neler olduğunu anlatsada Jackson inanmaz ve kendisiyle dalga geçtiğini düşünür.

Biraz sonra lakros elemeleri başlar. Stiles tam Scott'a bir şey söyleyecekken Scott sahaya atlar. Stiles'ın Scott'a söyleyeceği şey cesedin üzerinden çıkan kurt tüyüdür. Scott yine harika bir lakros oyunu oynar ve Koç, Scott'u lakros takımına alır.

Dolunay gecesidir. Scott ve Allison partide dans ederken gözükürler. Scott birden kendini kötü hissedir ve eve gider. Allison, Scott'un arabasına bakarken Derek gelip kendisinin Scott'un arkadaşı olduğunu söyler.

Stiles, Scott'un evine gider ve ona Allison'un Derek'i götürdüğünü söyler. Scott kapıyı açmayıp Stiles'a Allison'a bakmasını söyler. Stiles Argent'ların evine gider. Allison'a olanları anlatacaktır ki Allison evin içinden çıkar.

Scott, Allison'u Derek'in götürdüğünü görünce ormana gider. Derek onu yakalar ve sessiz olmasını söyler, sonra geç olduğunu ve geldiklerini söyler. Scott ve Derek kaçarken Scott avcılar tarafından yakalanır ama Derek avcılardan 2'sini havaya fırlatarak öndeki avcının dikkatini çeker ve Scott'un kolundaki oku çıkartıp kaçmasına yardım eder.

Ertesi sabah Stiles, Scott'u yoldan alır ve okula götürür. Scott, Allison'dan özür diler ve Allison kabul eder. Bu sırada Allison'un babası gelir ve Allison babasının arabasına biner. Scott burada korkutucu bir gerçeği öğrenir, Allison'un babası onu dün gece yakalayan avcılardan birisidir.

GözükenlerEdit

FotoğraflarEdit

Also on FANDOM

Random Wiki